det driver mig till totalt vansinne!!

Igår frågade Flis om inte vi kunde sova på övervåningen. Satan i gatan va varmt det är däruppe.. Jo, men visst gör vi det vet du. Sååå varmt. Flis var jätteorolig i kroppen o kunde inte sova. Kl 23 var jag ner o hämtade vatten o då sov hon ff inte. Gôtt tänkte jag. Då tar vi sovmorgon imorgon då.. El inte. Kl 7 var hon vaken o piggelin. Är mamman piggelin? Noooo. Har jag vaknat åttioelva ggr inatt o helt maniskt kollat igenom rygg o mage för ev prickar? Jomenvisstvetdu.Är jag helt sluuuut idag? Det kan jag lova. Prickstatus är noll o det är dag 12 i inkubationstiden. Vi håller tummar o andan för att det håller sig borta. Jag kan inte med mer ord beskriva hur mkt jag vill att det ska vara över.. Idag står lite egentid på schemat. Ofattbart skönt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0