dag 10

Det är dag 10 i inkubationsräkningen. Långa 10 dagar har gått. Det är några dagar kvar innan jag vågar andas ut helt, men prickstatus är noll. Varje morgon är det en rejäl inspektion där jag vet vart de flesta prickarna uppstår. Det verkar inte bli ngt jobb för mig denna veckan heller :( Jag vågar inte ha Flis på sin förskola. Tänk om (hoppas önskar o ber) hon itne är smittad utan klarat sig, varför skulle jag då utsätta henne för möjligheten att återigen ha risken att bli smittad bara för 4 dagars skull? Nej, tror inte det. Tack o lov så är det ju inte så många barn på min förskola nu, många har gått på semester. Dagen idag bjuder på följande: 1 köra morfar o Stine till busstationen: check! 2. packa picnic o dra till M.skogen. Ska bli himla mysigt faktiskt. 3. Hem.. å bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0