rosa öronproppar-check!

Gissa om jag ska trycka in rosa öronproppar i mina öron ikväll eller? Börjar bli på småpissigt humör, för detta med sömn är VIKTIGT för mig. Jag fungerar inte annars. Så, nu har jag köpt dretsnygga rosa öronproppar som är HÖGDÄMPANDE. Å jag sa jag ByggareBob att hjälper itne det så kör jag upp 2 i hans näsborrar o pajjar hans nattsömn också. PUNKT SLUT. Har alltså sovit på soffan inatt med. Bekvämt? Nja.. men det funkar. Vi har ju numera en övervåning med extrasängar. Men guuuud va varmt det är där.. funkar inte o sova. Tro mig. Sovmorgon som jag yrkade på? Hell no. Men så blir det om man sover på soffan o FLisen kikar upp o vill titta på tv på morgonkvisten. Men den lilla darlingen väntande alla fall till kl var 7.53 innan tv åkte på. Det är iofs sovmorgon i vårat hus sett. Allt efter 7 är sovmorgon. Flis o jag var till sjukan idag. Dags för nya prover o undersökning. Emin har gått på semester (det är han värd, så in i bengen) så bästa Suss var där idag. Det finns 2 eldsjälar som Flis accepterar på lab-provtagningen.. Emin o Suss. Skönt att det var hon känner jag, stunden på sjukan blir lite lättare då faktiskt. Detta med att vara trygg är en BIG deal. Det är ju bara så det är. Mot lekterapin en sväng o sen dagvården. Det var dr Å idag. Hon är så mysig. Flis har mer förtroende för dr K, men Å är helt ok i hennes ögon. Vi var alla fall till apoteket o storhandlade. Solvaline, självhäftande tejp, koksaltlösning, öronproppar.. Apoteket is the shit. (å alla vet ju numera varför jag storhandlar sånnadära saker.. benet är liksom itne riktigt läkt än. Men det är lugnt.. det har ju bara snart gått en vecka sen jag skar mig..)

Kommentarer
Postat av: mamma

örondroppar i benen, har jag nåt fel på min kroppsuppfattningen, eller?

2011-07-25 @ 16:41:08
Postat av: Sara

men mamma det var ingen dum idé- högdämpande/stötdämpande?

2011-07-25 @ 21:05:26
Postat av: Sara

men mamma det var ingen dum idé- högdämpande/stötdämpande?

2011-07-25 @ 21:05:56
Postat av: mamma

men du, öronproppar i näsan???? vad tror du händer med munnen? gapar stort, eller?

2011-07-25 @ 21:09:21
Postat av: Mi

Var köpte du dem?

2011-08-01 @ 21:14:20
URL: http://rosating.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0