kärlek o såntdära

Har ibland.. känt att jag frågar mig själv "Sara, vad är kärlek i dina ögon=?" Som jag har tänkt på det då. Ojjojoj. Kärlek kan ju vara så mkt. Kärlek mellan människor, föräldrar/barn, husdjur, passioner, hobbys, kreativitet och framförallt vänskap. Å mycket mer såklart. För vad som är "självklart" i mina ögon, kanske inte alls har någon logik i dina ögon. Eller? I alla fall. Efter allt som jag o ByggareBob gått igenom. A-L-L-T inte bara Flisen o allt kring henne. Så tja frågan har korsat min väg flera ggr under våra år tillsammans. Många olika svar har det också blivit, men idag.. idag fick jag en typ uppenbarelse. Vi målar om vårat hus. No more yellow liksom. Wiii!! Å vi gör det tillsammans. Kladdpelle o jag. (Ja, han kladdar mer med färg än jag), å mitt i vårat osnyggaste väsen så är vi ett team. Långeman målar däruppe o jag därnere på brädorna. Teamwork. Vi fixade en långsida på noll minuter (kändes det som) fram med 2 mysstolar o fram i solen. Jag drog en lättnandes suck.. fan va vi är bra du, sa jag.. Ja,sa ByggareBob.. vi knäcker en öl o skålar på det. Precis där. VI är bra. VI VI VI!!! Det är en kärleksbekräftelse i mina ögon om något. Jag känner också en enorm kärlek till mina fina vänner. Många är ni, några få lite närmare mitt hjärta, men alla vänner ger mig stor glädje och lycka. Tänker på CHRIS MEDINA.. WHAT ARE WORDS... och känner hur den träffar mig rakt i hjärtat. När jag säger att jag älskar er mina fina vänner och familj så menar jag det. Kunde jag lyfta er sorg, oro och ångest så skulle jag göra det.. men under tiden säger jag att jag finns här om du vill gråta, skratta, bolla tankar eller bara småprata <3

Kommentarer
Postat av: mamma

säger bara: gott , gott, gott!

2011-07-16 @ 20:06:01
Postat av: Mari M

Kan bara säga Mmmm...goa Sara...jag är så glad att jag är en av dina vänner! Kram!

2011-07-16 @ 21:57:55
Postat av: Fiffi

Kram på dig Sara.

/Ofie

2011-07-17 @ 07:51:16
URL: http://karlssonheladagen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0