Å läker benet eller?

Typ nej. Sår-ja, gör ont-ja eller tja ont o ont.. det svider till o blöder lite ibland. Ser förjävligt ut-ja. Hur i helvete tänkte jag? Raka benen i all hast el? Dumt, Sara.. mkt dumt. Vore jag inte rädd att bli avstängd pga äckelbilder på bloggen så skulle jag lägga upp en bild som visar mitt alldeles egna helvete. Typ. Först hade jag vanligt hederligt plåster på. Ingen INGEN bra idé, de blödde liksom igenom..direkt. Allright. Nästa plan. Det tyngre artelliriet... Solvaline, Koksaltlösning för att tvätta rent o Tegaderm på det. Plåstervärldens Rolls Royce liksom. Det ser illa ut. Men jag vägrar VÄGRAR åka till VC för detta. Funkar inte så. När jag la om såret (får man kalla det för sår eller bara höjden av dumhet?) så inser jag det braiga att ha rätt omläggningssaker. Nu gör det inte ont att göra omläggningen o tvätta rent.. Det suger stenhårt att göra det o jag har tusen saker jag hellre vill göra (tro mig) Men då tänker jag så här. Flisen har gått igenom tusen ggr värre saker än detta. MÅSTEEEEEEEEEEEEE fixa detta, det är ju bara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0