Måndag: sjukhus med Flis

Japp, då var det måndag igen. Jag har sovit så fruktansvärt illa. Ni anar inte. När kl var 04,30 höll jag på att ge upp o gå upp.. men stönig som man är så låg jag kvar. Så vad är det som höll mig vaken? TANKAR. Vårdbidrag, Flis, rapporten, vfu-temavecka, jobbtankar, Flis, familjen, avslutningen, huset, pengar.. Flis, obekväma kuddar,..Flis o sa jag Flis? Kl 10 ska vi vara på los hospitalos igen. Men det är en del av vårat liv just nu, inte vardag. 07,30 vaknade Flis. MAMMA!!!! Jag vill se morgonbarnis (barntv ala Bollibompa) Jo men visst.. kör på! Jag är dötrött. Kopp kaffe nr 1 är intagen, sneglar på kaffekokaren o ser att det finns en kopp till att hämta. Att göra idag? Idag MÅSTE jag göra klart planeringen för min temavecka. Min handledare väntar på att se planeringen så den ska skickas iväg idag. Ikväll.. senare. Det ska handlas med en st Flis i släptåg.t-j-o-h-o-p-p. Det ska även börjas plockas ner ur o ut i köksskåpen. Det finns en person av det manliga slaget här i huset som verkar stå redo med slägga och mejsel för att demolera det som är befintligt idag. Shit här kan jag inte sitta. Kl springer ju iväg.. snart lär vi ju åka. Puss på er o ha en finfin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0