Lite stel måste jag nog erkänna

Är öm i min rygg. 3 dagars skottande ggr ett antal ggr per dag.. Behöver inget F&S denna veckan heller.. Att skotta snö känns som värsta styrketräningspasset liksom. Nu: Slänga på en tvätt. Snart: skriva på rapporten (läs heeeeeeela dagen) Strax: börja plocka ur köksskåpen.. Dags o fetrensa.. No funny, jag lovar. Men det nya köket kommer bli bra så bra. Vi hade besök häromkvällen o för första gången sedan vi flyttade in i mars 06 så var det äntligen kul o ta hit folk. Även om renoveringen är lååååångt från färdig. MEn den öppna planlösningen gjorde wonders med huset. Nej, här kan jag inte sitta.. Saker o ting blir ju inte gjorda av sig själv. (Hittade btw ett jobb som jag ska skicka in ansökan på lite senare idag.. kul va=?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0