Mello, åskmoln o chokladpudding mä vispgrädde

Mello dello vello cello... Inte fasen är melodifestivalen bra längre? Skräll att Eric Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaade gick vidare till Globen? el inte. Men riktig dretmusik. Även av de dära människorna som ska vara topartister.. What liksom? Är på aspissigt humör. Why?? Flis. Flis flis flis. Hon ger mig grå hårstrån.. Satan i gatan va urvansinnig hon fick sin moder förrut. Inga moralpredikningar om moderskapet nu är ni snälla. Å inga bla blabla... du är förskollärare blabla.. men man ska inte vara pedagog åt sitt eget barn. Så det så o punkt slut. Mamma.. vet att du kokar över av nyfikenhet. Ringer dig imöra. Å vet ni.. jag unnade mig följande ikväll.. en halv nachostallrik, 2 glada glas med 3 apor, lite plockgodis, ½ chips.. (ångrade mig.. chis är fortfarande äckligt enligt mig), en skål med chokladpudding mä en massa vispgrädde. Å jag tog minsann ingen promenad heller. Sicken busfröken jag är va? hihihi.. Imorgon ska jag promenera.. helst till Kina å tillbaks.. why? Gå av sig lite kalorier är alltid bra.. men även ilska.. hoppas jag vaknar på mycket bättre humör imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0