lön!

Ja ser man på.. det kom ett lönekurvert idag. LYCKA! Lön liksom :) Som jag förtjänar dessa slantar. Ojojoj. Idag har vi gått på en personal minus.. Borde inte det innebära att jag o den andra ordinarie ( som slet som djur btw..) får dela på de sjukas lön? Heheheh.. nä då. Men tro mig. Det känns i kroppen att vi har varit en minus idag. Ögonen faller ihop bara jag sätter mig i soffan. Får parkera röven på en stol så kanske jag är vaken under halv åtta hos mig/eller dig? Jaja.. Undrar sa flundran vad jag ska göra med mina pengar.. Hm..Ngt hål finns alltid att fylla. (pratar inte om tandläkaren nu.. bara så ni vet)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det underbart med pengar som man inte lånar...? Pengar som faktiskt är ens egna ihopslitna slantar! Gött o unna dig ngt nu, kramis!

2011-02-24 @ 20:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0