Fuskis

Ja.. det är så. Jag tokfuskar denna vecka. Massor av sött har slinkit ner i onödan. Men. Jag tänker inte så mkt mer på det.. Frk Röd har det totala ansvaret för allt skräp jag stoppar i mig. Nästa vecka är det nya räsertag som gäller. Ska kolla kontot om det finns möjlighet att åka till F&S för att förnya medlemsskapet.. Det behövs. Åh yeah, det behövs real bad. Jobbar på. Försöker komma in i det som kallas rutiner. Sakta men säkert. Fatta.. jag måste ha ett av världens bästa jobb. Kids rules liksom. Min pappa är alltid världens bästa pappa (självklart..) Men.. idag har han vabbat åt min dotter. THANK YOU DADDY DEAR! Appropå det.. shiiiiiiit måste ringa FK igen.. Bye

Kommentarer
Postat av: mamma

play, play, play!!!! en del fattar, en del fattar snart, somliga aldrig

2011-02-17 @ 20:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0