Då var det dags

Idag har jag min första stängning. Vore inte så nerövs om det inte vore för följande: 1. det är ingen som lärt mig hur jag larmar stora huset. 2. jag har ingen aning om hur många barn det är kvar efter 17. (det löser sig iofs när jag kommer till jobbet). 3. Det är stooooooooor APT på en annan förskola i närheten som jag skall närvara på efter stängning. Kul o smyga in där då helt bara HÄJ HÄJ HÄR Ä JAG.. sen som grisen, men ändå. Lite ont i magen för detta faktiskt. Flis hade en jättebra dag på sin förskola igår. Idag är hon inte lika sugen på att gå dit. Why? Jo.. hon säger att hon blir så trött när hon är ute o leker. Jaha sa jag.. be fröknarna om att du får gå in lite tidigare då...Men nej, det går itne..då missar hon ju kul utelektid med sina polare. Dilemma. Får alla fall be personalen att ta med henne in om hon blir allldeles för trötter ute. Nu: dusch. Om en timme ska vi åka mot bästa förskolan å sen jag vidare mot mitt jobb.Ha en bra o finfin dag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Sara! Det gick säkert kanon bra att stänga och fixa el hur ? Hoppas du trivs på jobbet och att det går bra! Härligt för dig att ha ett jobb! Själv är ja ledig och njuter av livet i värmen, har ca 35 grader varje dag.. kram på dig!

2011-02-25 @ 13:05:29
URL: http://fridasvardagochresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0