VARNING.. gnällkärring i sikte

Utan att gå in lite närmare på det. Den här dagen lägger vi i högen styrka o komma aldrig mer tillbaks. TACKARRRR. Tog med syrran o dansade röven av oss igår. Ärligt talat zumba ger mig whiplashskador i nacken när röven studsar upp o ner. Dansade så svetten rann på i ett bra tempo igår. Betongben hade jag också.. tungt tungt vill jag lova. Men det är kul så det väger ju upp det hela. Idag.. ont i benen. Dretont i benen.. Annars då? skrev att jag hade en omtagning av förkylningen. Jag nyser o hostar nästan lungorna ur mig :( Tid o vara sjuk? näpp. Panodil o nässpray funkar så länge det inte blir värre. Nu: sjukligt trött så jag sitter i soffan o stressäten skumtomtar tills påsen är slut. TIDIG kväll i sängen vankas ikväll.. Här ska de onda bacilluskerna sovas bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0