Lite snabbt i förbifarten..

Flis var på playdate igår. Lilla K o Flis är superpolare o inte nog med det.. Lilla K har inte mindre än 4 katter.. LYCKA säger Flis. Mamman i huset fick sig en pratstund o fika med bästa Linda o CH. Idag:presentshoppingen fortsätter. Ett paket ska postas till lilla pyret i Gbg. Tänk att inte ens vara född o redan sååå älskad och efterlängtad <3 Risken är stoooor att jag kommer skämma bort detta lilla pyre. ALOT. Mer.. jag var o tränade med Anneli häromdagen. Fyfan. Det enda stället jag inte har ont på idag är ögonen typ. Mage, lår/ben, bröstmuskler, biceps o triceps.. O-N-T. Men det var faktiskt oväntat skitskoj. Skivstång o styrka.. det var inte sista gången jag var iväg på det.. trots att det gör ont överrallt så här 2 dagar efter. Har insett att jag måste bättra på min styrka för mitt yrkes skull om inte annat. "Mina" småttingar behöver ju lite TLC under dagen o kryper gärna upp i famnen en stund o ja, det sliter på rygg o kropp. Nu ska Flisen o jag göra oss iordning. Vi ska till KARLSSON o checka in hennes nya lya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0