Har på allvar hittat något jag verkligen vill ha ggr 2

Det första: tandläkarbehandling under narkos. Jag skojar inte. Det finns i Stockholm för de (läs SARA) som har tandläkarskräck o inte vill vara med under behandlingen. Alternativt laserbehandling för att laga ev hål för att slippa obehag av borrljud o bedövningsspruta. *ryser av tanken* Så kom igen Karlstad för i helvetti.. jag vill inte behöva åka till Stockholm för att fixa gaddarna..Problem (förutom att det ligger i Stockholm..)nr 2 är att det är så in i bengen dyrt. Alltså väry expensive o allt får man pröjsa själv. Jiiiihaaaa.. eftersom jag har en återbetalning (förmodligen o med all säkerhet) till FK att se fram mot så är nog inte detta för mig trots allt :( Det andra jag verkligen VERKLIGEN big time vill ha: Hjälp från Hemänglarna. Jag googlade runt på städhjälp igår o hittade följande, Flexibel städning 1 gång/månad med dammsugning o våttorkning- städ av toalett o badrum för 720 kr/mån o med RUT så innebär det halva kostnaden av.. Vilket i sin tur betyder att man inte behöver pröjsa mer än runt 400 kr/mån för att ngn kommer städar hemma hos mig. Läste en kompis blogg. Fick mig en funderare. Jag vill vara mer delaktig i Flis tid här hemma. MEN.. det är alltid ngt som måste göras.. Tex, tvätt, mat, städ, plock, disk.. listan kan göras lång. Hur mycket man än gör så räcker inte tiden till :( Jag vill ha tid för att läsa böcker, pyssla, sy, skriva men framförallt.. MER TID MED FLISEN..Pratade med ByggareBob igår om detta. Han fnös lite sen sades det inget mer om det. Jag funderar allvarligt på att anlita lite städhjälp, bara så man kommer ikapp o kan lägga min lediga tid med den jag helst vill spendera den med..min fina dotter. Jag skiter inte pengar, men det här kan vara värt den kostnaden som det innebär.. Tänk om man vinner lite tid på det? Tiden som aldrig räcker till,. Pengar vs tid.. DETTA ska jag ta mig en rejäl funderare på,

Kommentarer
Postat av: GT

Ang tandläkaren så finns det lustgas beh !! Bättre än narkos ! Kanon bra kan jag säga!!!! Ring mig om du vill veta mera!!!/ Kram

2011-12-19 @ 10:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0