Ärliga små fantastiska barn <3

Fick idag kommentaren som jag kommer leva på sååååå länge. Vid mitt bord när det är mellisdags frågar jag barna kring bordet vad de önskar sig i julklapp. En liten kílle 4 år gammal tittar på mig och säger med glittrande ögon.."jag önskar mig DIG.." åh lillgullegospluttesnutt!! Hur glad jag blev? Hela hjärtat blev så där extra varmt och glatt. Vår elev E fr barn o fritid tittar på mig säger: " det är ju inte konstigt att barnen tycker om dig.. du är ju alltid så himla snäll, go och glad i dem.." AMEEEEN.. hallå där. Gulllegospluttfia! (Hon är asduktig elev btw..helt outstanding och superbra med barnen). Idag har varit en riktigt bra dag. Jag suger åt mig allt gott och VET att jag är en bra förskollärare även om jag är ny och lååååångt fr färdiglärd. För färdiglärd blir man aldrig när man arbetar som pedagog <3 Jag lär lika mycket av barnen som barnen lär av mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0