Status:

Jag: hostar då o då, lite förkyld o seg. Men nu dricker jag lite vinovino (rosa dagen till ära) och det smakar gott. Firar att det har varit en riktigt bra första vecka efter semestern. Flisen: tja.. som en liten magnet drar hon till sig all dret. Hon hostar o kraxar lite. Förkylning är väl bara att vänta sig tyvärr. Låga värden is not the shit. :( ByggareBob: mår bra (hostar liiiiiite). Undrar vad helgen har att erbjuda? Hm. Ska väl bli sisådärväder som jag förstått. Skönt på ett sätt o vis o kan med gott samvete slippa badstranden o kurera oss istället. Nästa vecka funderar jag på att börja springa. Om jag är ok alltså- jag vill ju inte få hjärtsäcksinflammation å sånt dära bara för att jag är dum nog att springa sig lite i ofräscht tillstånd. Motivationen ligger på en 7/10 möjliga o tja.. det är ju inte helt omöljligt att jag tar tag i dettahära nu. Vet att man får en snygg röv av löpning. Det borde ju vara motivation om något el? Att förhindra tyngkraften o få hängröv alltså.. Nä, här kan jag inte sitta. Funderara så det knakar på inredningsgrejer.. men det spelar ingen roll.. jag suger stenhårt på detta område tyvärr.. Hopplös rättaresagt. Får googla mig fram till lite lösningar och inspiration istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0