snällla sluta o regna då..

Jag har ju jättekuliga planer på g med Flis. Det står både blåbärsplockning, kantarellplock o hopp på studsmattan på agendan ju.. Men. Mitt regnställ är på worki o Flis regnställ på förskolan. No gummistövlar heller för min del. Skaffa lite nya pimpade för att ha hemma kanske? Hm..Jo..så får det nog bli. Jossan..jag kommer snart till the Dot så får du hjälpa mig. OK=? Sen hade jag tänkt på det där med cykelträning för FLis. Så kom igen vädret.. give me a break är du snäll. Å samtidigt kan väl mitt knä vara snäll att ordna till sig va? fyttifasen vad inte knät gillade att bli ramlat på. Nog sagt om det. Nu ska jag lägga mig tillrätta i soffan i en dryg timme.. sen bär det av mot worki o lite em-möte.

Kommentarer
Postat av: Jossan

JAAA kom till mig nästa vecka!! :)

2011-08-16 @ 19:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0