sätt er bekvämt så ska jag berätta om gårdagen...

Wow. Fia var så otroligt vacker i sin brudklänning. Magnus stolt som en tupp o lika vacker han. Stämningen i kyrkan var så förväntansfull. Prästen var ett orginal, fast på ett så bra sätt. Det var en personlig och rolig vigsel o tårarna kom såklart. Jag har verkligen blivit mer o mer blödig med åren. Men det är skönt o visa vad man tycker o jag gillar att vara en känslomänniska. Efter vigseln åkte vi iväg till Ulvsbygården o hade en av de bästa eftermiddagarna/kvällar/natt någonsin. Bra mat, toklyckad bordsplacering, känslosamma och roliga tal. Vi dansade mycket. Jag fick tom ByggareBob att ta en svängom med mig. DET..det är stort. Jag hade helt otroliga bordskavaljerer. Min Byggarebob på ena sidan, en IT-kille som var sjukt trevlig o härlig på andra sidan från Götet o mitt mot satt en fantastiskt härlig man från sköna Öckerö. Det var så kul. Var ni inte med så är det svårt att beskriva kärleken och glädjen som var med oss igår. Det var så bra.. och vi glädjs alla åt den underbara starten på herr o fruns härliga resa som gifta. Det dracks en heldel igår. Alkoholada alltså. Rödtjut för att vara ärlig. Har svårt för rödtjut, men det var så gott o huxflux var jag lite rund under fötterna. Vi kom hem vid 2,30. HALV TRE??!!! shiitamejjen. Status idag.. holy shit. Jag slutade faktiskt att dricka vid midnatt. Då var det liksom fullt i magen o snurr i huvudet. Är rättså pigg (nja.. kanske inte o pigg "pigg") men huvudet sitter kvar på halsen o visst.. lite seg är jag, så där tröttseg som jag alltid blir. Men snart vankas det en kanna kaffe.. till mig. Sen måste vi ju åka o hämta bilen i Ulvsby.. Sen är det dags o åka till svärföräldrarna o hämta hem vårat lilla hjärtegull o få en gudomlig söndagsmiddag på köpet. Jummi. Men som sagt.. lite kaffe kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0