Pluspoäng

Är så glad. Dels för att mammi o A kommer hit ikväll o ska vara barnvakt åt Flisen imorgon. Å dels för att ByggareBob plockade pluspoäng igår. Utan att avslöja för mkt så var jag borta ett par timmar igår på kvällskvisten o umgicks med sköna bönor. När jag kom hem var det bara att falla i säng. Trött så in i bengen. Scheeezuuus. När jag kom upp imorse sa Flisen.. Följ med mig mamma o titta vad vi har gjort. Ok?!...Vågar man=? Tankarna flög runt ett tag. Första stoppet.. Flis rum. "Mamma!!! titta vad fint jag har städat!" Oj!!! Wow va duktig tjej jag har. Sen gick vi upp till rummet däruppe. Där mormor o A ska sova. Å det är också städat. LYCKA. Löjligt men sant. TACK BYGGAREBOB o FLISFISEN <3 där plockade ni pluspoäng må ni tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0