morgonsamtal

Fick ringa till dagvården så här på morgonkvisten. Nej, inget större fel på Flisen, men..tja.. hon har betett sig underligt ett par dagar o liiiite förhöjd temp på det gjorde att ett telefonsamtal var nödvändigt. Men det var ingen fara. Inte mer än att jag ska ha lite mer koll på tempen o allmänstatus. Det är skönt att veta att det bara är att lyfta på luren o ringa om VADSOMHELST. Inget är för dumt att fråga om, det är bra o tryggt för en lätt hispig mammi. Idag ska Flisen o jag göra följande: åka till hennes förskola med schema o alla grejer inför starten imorgon. Åka o handa mat. Tror minsann att vi tar Maxi..då kan vi ju bränna lite pengar på annat joks inne på Bergvik också ;)alright. Sen är det möte för min del 16-18. Första för säsongen. Ska bli skönt att träffa mina fina kollegor igen. Å alla barn-både gamla o nya såklart :) men nu.. mys i soffan med världens goaste Flisfis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0