Jomen det var ju jämt gôrfint..

Vaknade imorse o var dyngförkyld. Nu ser jag ut som renen Rudolf under snoken.. Hostar o hes är jag med, men det kan ju komma från lördagens skrålande till packmopedsturnén på August. Dret också. Jag har ju börjat jobba nu, idag faktiskt o gudamejja va mysigt det var. Jag är världens bästa jobb. Förskollärare is the shiiiiit!!!!!! Alla underbara barnsamtal, skratt och bus under dagen är helt amazing. Gillart gôrmôe! Så första dagen helt o hållet tummen upp. Stackars er som lider av jobbångest.. verkligen. Jag har det så bra och önskar er detsamma (även om ni inte vill arbeta med barn). Å måste bara berätta. Fick världen tokryck förrut.. Här ska det städas. Fråga, varför kommer de rycken är jag mår som jävla sämst för=? Men jag gjorde ett tokryck som sagt o nu sitter jag i gungfotöljen o är helt seg. Kan det bli en tidig kväll för fröken kanske? En god nattsömn så jag är piggelin o orkar baka äppelpaj med barnen imorgon? Ja.. så får det bli.. ska bara hänga tvätten först.. Sen är det sängen som gäller. Kan göra en snabb uppdatering också. Det vart ju inga prickar på Flis.. Så in i svordom-svordom-svordom skönt!!! Såret el dumheten på benet är läkt, ruggigt skön känsla. Kommer jag använda pissiga o billiga engångshyvlar igen=? Hell noooo. Det måste finnas andra grejer.. INTE EPILATOR, ledsen men jag anser att det är ett tortyrredskap.. Nu plinga det i tvättmaskinen. GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaxa benen?

2011-08-04 @ 08:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0