Det är orättvist..

Jag är sårad, ledsen och besviken, på ett sätt som jag har svårt att sätta ord på. Jag är ledsen och jag förstår inte hur mycket det är meningen att en person ska tåla och behöva ta mot. Att vara född med ett stort tålamod är inte en välsignelse o tillsammans med att vara konflikträdd så leder det bara till en sak. Att man stoppar allt inom sig o det tillslut gör alla tankar och ord så ont att man vaknar ledsen efter en god natts sömn. Det finns ingen som har rätt att göra en annan männsiska illa på något sätt och vis och varje människas unika värde är något jag värnar om.Jag orkar inte ta mer skit nu. För vem skull är det bra liksom? Nej, nu får det vara bra med denna självförstörelse som jag håller på med. Något drastiskt måste hända och det är bara jag som kan ta tag i det. Idag är första dagen på resten av ditt liv..å vi säger så här.. blåser det starka vindar ute, så kommer det bli orkanvarning för de som står i min väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0