and the projekt fortsätter

Min skänk. Min just nu inte så fin, men snart så, skänk som står i vårt gargage o väntar på färg. Today is the day som första lagret ska på. Svart ska den bli och jag väntar ihjäl mig på att den ska bli klar så vi kan ta in den i huset. Så sakterligen börjar saker o ting ta sig här hemma. Lite i taget (bort med allt brunt!!!) så ska det säkerligen bli lite ordning o stil härhemma också. Gillar detaljer som matchar, även om jag har ett fruktansvärt otränat öga för detta med stil. Tur att jag bor ihop med en som ser lite bättre än jag :) Jag har fler projekt. Men skänken måste bli klar först. Den står ju bara där nu o väntar på mig. Så på med ByggareBobbabrallorna o sätta igång om en stund.*** Man ska ju leva i nuet eller hur=? Ok, jag försöker med det alla fall. Men ända hänger morgondagen över mig som ett dimtäcke. Nu är det 2 veckor sedan vi var där. Jag känner mig inte riktigt tillfreds med det faktiskt. Varannan vecka för koll o provtagning. "Tänk om" tankarna cirkulerar ständigt o jag försöker verkligen hantera det efter bästa förmåga. Jag har lärt mig hantera mina jobbiga tankar och jag vet hur viktigt det är att våga be om hjälp när det jobbiga tar över. Vi har ett bra kontaktnät omkring oss. Rikitga vänner lyssar på mig o stöttar i en låg stund. Men som sagt, imorgon är det dags igen. Bästa Emin har semester så det är Suss som väntar oss på lab. Det funkar bra det med :) Sen är det lekterapi o dagvården som gäller. Känns bisarrt att säga det men, imorgon är en vanlig måndag igen. SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0