väskan är packad o snart bär det av

Om en timme blir jag upphämtad för min färd mot de sydliga delarna av Sverige. Göteborg via Mariestad here i come. Fast det är ngt som inte riktigt känns hundra bra. Jag ska lämna Flis för helgen. Jag har inte varit från henne mer än max ett dygn sen hon blev sjuk. Det känns konstigt o lite skrämmade. Jag vet att hon har det bra i hemmets lugna vrå med Byggare Bob. Men ändock, känslan är lite sådär. I alla fall. Jag ska försöka ha en fantastiskt skön helg med skvaller, vinovino o tjejhäng med goa brudar :) En längre uppdatering kommer på söndagkväll. Men om jag lyckas så ska jag försöka posta lite bilder då o då :) over and out, ses i Götet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0