Toknjöd!

Har varit till frisören idag. GRYM FRISÖR..hos Linda. Jag är toknöjd, har tom bokat en tid för lite färguppfrächning :) Men gissa om jag skämdes där i stolen.. Ojojoj, har ju liksom inte varit till frisören på nästan 1 år.. inte helt ett år men inte långt ifrån. Ett risigt fågelbo mitt på skallen o ngt så när fria händer att sätta igång den kreativa andan. Kapade en heldel hår, klippte upp o rättade till. SJUKT NÖJD. TUUUUUSEN TACK LINDA om du läser detta. Grym Frisör har numera fått en ny stamkund.. å jag lovar att komma mer än 1 gång om året till dig. Ingen ridning ikväll. Magen låter lite konstigt o jag vill inte ha den knepiga smärtan som slog tiill senast igen.. Fy tusan. Hemmahäng istället.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men vad glad jag blir!!!! Jessica tala om för mig att du skrivit på bloggen så jag va nyfiken och gick in och kollade :) Gud va bra att du är nöjd och det kommer bli skitafint med slingorna :D

2011-04-06 @ 15:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0