TEKNISKT DREEEET

Vad? Vad tror ni?? Telefonhelvetet så klart. Ogillar på så många sätt så ni anar inte. En av anledningarna KAN ju vara mitt totala ointresse för ny teknik. Ja, jag vet. Hur lång tid tog det innan jag o datan var överrens? Well.. typ fortfarande inte. Jag trollar bort saker som jag inte trodde var möjligt o appropå det.. SnyggLars sa att man ABSOLUT IIIIIINTE kan trolla bort saker från mobilen. SUPRICE, den stora feta digitala klockan på startsidan är..b-o-r-t-a! Poff! How the hell liksom=? Å imorse när jag skulle föra över bilder.. jo men tjena.. Tusen tack till lärarkandidaten A som gav mig en lektion i hur man för över bilder från telefon till data. Jamen det är ju det jag säger.. I suck på teknik. Så här sitter jag, sur som en citron o får inte till det. Dåligt samvete har jag också. Jobbade till 17 idag, vilket innebär att jag hämtade smulis 17,30.. sist kvar.. AJ va ont det gjorde i mammihjärtat då. ByggareBob är ju i Sälen as we speak, så alternativen var itne många till tidig(are) hämtning idag. Sket i matlagning o köpte pizza istället. Ok, skriver en rad om Hockey. Final 2/7 idag. Hejja FBK! Nej, nu ska jag fortsätta o försöka hitta den borttappade klockan på teleluren. Blir sååååå trött. Teknik ska fungera. Alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0