sweet saturday

Nu ska ni få höra. Jag är inspirerad. Av vad? Jo, igår var alla "mina" barn o fröknar på kalas hos en liten flicka som också går hos oss. Gästfriheten och glädjen var inte att ta miste på o satan i gatan va fint de hade. Tapeterna var bland det vackraste o snyggaste jag nååååågonsin sett (fast min stora fondväggsblomma är att bra snygger den med..)Jag kände mig så där tôrr o bara gick runt o var tokinponerad.. jisses vilken bra smak denna familjen har. Avundsjuk=? Typ hell yeah. Så, jag vart inspirerad.. för nu ska jag ge mig ut i djungeln o hitta gamla "fula" möbler o måla om. Gamla fula skåp kan ju bli jämt gôrvackra ting har jag insett. Så. Blocket, solareturen, myrorna o gengåvan here i come (ska bara övervinna min bacillskräck först..) IDag är det lööööööööördag. Gillar denna lördag hur mkt som helst. Why=? För att jag o vi har igna som helst planer på dagen. Funderar på att ta med min lilla smulis på bio, vill vårstäda ute, rensa gargaget, åka till tippen, lördagsshoppa lite o sen dra världens mysmiddag o lite vinovino till det. Tjaaaa.. sweet saturday, here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0