Söndagsfilosoferar

Är mätt. Alltså tokmätt, waaaaay to mätt så att säga. Men det var mumma. Det här med köttermometer är ju jämt kalasbra grejer. Idag blev det marinerad fläskfilé med chimmichurry (fråga inte)krydda, klyftpotatis, tomatsallad med fetaost o beasås.. YUMMI! Har hört att mättkänslan kommer efter 15 min. Nu efter 15 min är jag proppmätt o tänker inte göra värst många mer knop idag. Ser verkligen fram mot nästa vecka. Det är lite kuligheter på g. Som på tisdag tex, då kan jag (o förmodligen bli av med mitt fågelbo som sitter på huvudet). Klippdags alltså, så himla längesen så jag vågar inte ens berätta huuuur längesen det var.. Har höga förväntningar på frisören jag ska till.. tror minsannn att det kommer bli jämt gôrbra! Mer? Toktjejmys med Flis torsdag-söndag då ByggareBob ska till Sälen med arbetskamrater. Får se hur många dagar han klarar sig utan Monapatrullen på hemmaplan. Halv studidag med arbetskamraterna för att diskutera den reviderade läroplanen för förskolan. Kan bli ett gäng bra diskussioner tror jag minsann. Nu har jag FLisen i badet. Hon tjoar o hojtar.. bäst o gå dit o kolla in skumbadstomten. Måndag imorgon.. sjukhus :(

Kommentarer
Postat av: mamma

tja, ni kan ju säga " hej " från mormor. var ju med första sticket av emin

2011-04-03 @ 18:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0