saker jag uppskattar hos mina vänner

ÄRLIGHET- för att ärlighet varar längst. HUMOR- jag har en knasig humor och uppskattar ett gapskratt lika mycket som nästa person. UPPRIKTIG VÄNSKAP- utan krusiduller o falskhet för i nöden prövas vännen- det vet ni va? TELEFONEN- via sms, samtal, bilder osv.. alla sätt o hålla kontakt är bra sätt anser jag. BOLLPLANK- bolla idéer tagna ur luften eller tankar som ligger o gror. Och..en sak till. En riktig vän ser inte bara leendet på dina läppar, de ser även sorgen i dina ögon. En god vän dömer inte mitt sätt att vara, mitt sätt att leva eller mitt liv- en god vän stöttar de beslut som jag tar. Vadan detta kanske ni tänker nu.. Är hon arg o sur? Well, alla dagar är ju inte solsken o stjärnfall. Men men. Till mina vänner. Jag älskar er o uppskattar er vänskap <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har så fantastisk syn på livet, skulle behöva lära mig en del av dig! älskar dej oerhört mycket!

2011-04-13 @ 18:31:01
Postat av: Evelina

Och vi älskar dig <3 Katten i frysen....fniss...du kommer alltid va hon galenpannan för mig!

2011-04-13 @ 22:19:06
URL: http://enlitenbitkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0