myrkryp i knäna o alldeles för mkt i huvudet

Det kryper i mina knän. Svår känsla att beskriva,men som träningsvärk typ. Riktigt irriterande vill jag lova. Vet med mig att kroppen är trött och hjärnan går på högvarv. Det känns konstigt att vara trött o i både kropp och själ. Very konstigt. Orkar inte ta mig för ngt, fast vi har en lång lista med to-dos. Imorgon tar byggareBob första steget i ny/gammalt byggprojekt. Här händer det grejer sörrni. Valborg idag alltså, knugen fyller 65 år o lilla familjen på ö:a firar allt detta gm att grilla gott o sen däcka i soffan. TeknikUlla (jag alltså) glömde stänga av den ûberavancerade väckarklockan igår så ja, den ringde en gång.. Jag slår tills den tystnar. Sen ringer den igen exakt 9 min senare. Fifan för att försöka somna om då. Muttrar lite o sen går hjärnan igång på högvarv.. bara o gå upp. Går upp o hamnar i den där orkeslösheten direkt. Hur är det möjligt, att vara trött men inte har tillräckligt med ro i kroppen för att slappna av? Magstatus: bubbeldeluxe o svullen bigtime, trots laktostabl så kan vi konstatera att magen inte riktigt uppskattar en rejäl bit Brieost (bland annat). Vinovino: ett ½ glas med favoriten 3 apor. Tom det tar mot att dricka. Flis: sover som en stock efter en riktigt härlig familjedag med fikabesök av morfar o Stine o sen lite skönt emhäng med moster L o M med kids <3 Hon har haft en bra dag idag mitt lilla hjärtegull. The diet: Well, beach 2011... vi säger så här: aldrig har väl burkini legat närmare tillhands än nu. Alternativ: Bada i liten pool på egen tomt? Jag slarvar som tusan. Nu är det maj from imorgon. Nytt dietliv o nya dietmöjligheter? El inte. Vi får se. Nu ska jag ta en snäll painkiller för att få det sluta o krypa i benen. God natt alla ni som sover gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0