Inte lätt att vara liten, el stor heller för den delen

Flisen laddar från tårna när det är dags att åka till sjukhuset.Det började redan igår med den stora oron.. Stackars lilla Flis, alltid denna oron. Hon är så mentalt taggad inför sticket att hon får en meltdown när vi kommer till lekterapin. Luften går ur o leken, tja.. den får liksom vänta. Det är itne lätt att vara liten o förväntas samarbeta på hög nivå. Det suger rättså stenhårt att vara stor också många ggr. Som att vara stor och mamma. Många måsten ligger mellan raderna där.. värderna är ff höga.. för höga. Vilket innebär ÄNNU mer medicin i doseringen= vi vet inte vad vi har att vänta oss denna vecka. Nu har hon fått belöningsmaten.. pommes, liten cola o morötter fr macdonalds..Ja det är belöningsmat.. Det är det minsta jag kan göra för henne efter jobbiga o tuffa timmar på sjukhuset. Hon är så sjukt duktig min lilla tjej <3 Jag är enormt stolt över henne

Kommentarer
Postat av: Anna.

Hej. Ville bara säga att jag tycker om att läsa din blogg. Jag finner kraft att orka då jag oxå har en dotter som är sjuk. Du är verkligen stark och positiv! Mvh anna.

2011-04-04 @ 18:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0