da fortsätter vi liiiite till då

Inatt började Flis kräkas. Inte bra. Måste ringa sjukhuset sen o berätta läget, vill verkligen inte åka in, men det bestämmer ju inte vi. Magsjukan är alltså ett faktum. Riktigt trist, Hon hade sett fram mot att få åka till sin förskola idag o jag hade sett fram mot lite tyst vilotid. Så vart det alltså inte. Vab imorgon är ju också ett faktum frågan är bara vem som får ta det? ByggareBob eller jag. Har alla fall gett lite hands up till jobbet om dagstatus så vi får se vad som händer. Liten skrutta ligger härbrevid i soffan o önskar de mest underliga saker. Frågan är bara. Det är dags o starta upp försiktigt har jag hört. (Själv dricker jag nästan bara Proviva Jordgubb, för jag har ff ingen aptit).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0