Vart fan börjar man?

Jag har aldrig fattat detta med skrivkramp, vad är det? Nu sitter jag med en blank sida framför mig på datorn.. VART FAN BÖRJAR MAN? Innan ngn smartass säger på första raden/längst upp/i början osv.. Det handlar inte om vart på pappret.. Utan vart i arbetet man ska börja? Känns ûberambitiöst att börja dola med förstättsblad liksom... För första gången på.. tja 3 år så sitter jag helt nollad. Testa dessutom att skriva en C.uppsats med liten uttråkad Flisfis kring benen.. Not so good. Not so good. Jag är som ett stort ? Fattar da nada.....Å lite tidspanik på det.. Jajjamensan.. detta blir alla tiders tänker jag.

Kommentarer
Postat av: Mari M

Usch ja, snart sitter man där! LÄser nu specialpedagogik men i nov är det dax för ex-arbetet. Kramkram!

2010-09-10 @ 15:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0