same shit differnt name.. EL?

Politik. Totalt ointresserad i 3½ år.. det sista halvåret är precis innan valet. Där är vi nu. Fortfarande inte intresserad.. MEN riktigt kul är det när höger o vänster drar i en hit i dit.. VALFJÄSK kallas det har jag hört. Fortfarande inte intresserad. Idag ställde jag en sosse mot väggen o fick svar på det jag ville veta. Har tokstört mig på en av deras skyltar o nu vet jag vad de menar.. Seriöst.. varför skriver ni inte som ni egentligen menar? Men jag har bestämt mig vad jag ska rösta på. Både i riksdag, kommunalt o landsting. Yepp. En sak är säker.. det blir ju inte som förra året alla fall. Är hemlighetsfull med vad det var o vilket/vilka partier som får rösterna denna gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0