Oh what a night...ladies night...

Å herregud o lite till. Jävlar (på ren svenska) va bra det var igår. Martin Stenmark, Andreas Johnssson, Måns Möller, BROLLE o Stephen Simmons...Yuuummiiii säger vi på den faktiskt. Sjukt bra show, grymt håll i gång o en massa massa bra musik. Mitt sällskap var det bästa.. FRUA. Så ofattbart roligt igår. 90 pics blev det med kameran.. kanske bjuder på ngn här framöver. Våra biljetter var dyra som grisen, men gissa om jag ska ha en exakt likadan å minst lika bra plats nästa år? HELL YEAH!!! Skrattade jag så jag fick kramp i magen igår? sååå sant. Har jag träningsvärk i käften efter skratt o fååånflin? var så säkra. Frua o jag vinade igår, vi dansade, vi sjöng o hade så jävla kul!!! Pöjkerna inkl dansare med sexpack på magen...o en band som lirade de allra bästa låtarna.. så grymma. Så bäst. Vart jag rejält knäsvag i vissa nummer? men skoja inte..HOTTIES är vad de är. Måns Möller drev med sig själv om sig själv o gör det så bra. Men lite söt är han ändå. I like! Jag kände mig så snygg igår med vit topp med volangpuff på armen (kortarm), svart tajt väst, svarta tajta bralls o mina högklackade läderstövlar. Tur var väl att jag kände mig snygg.. för gissa vem som dök upp på storbildstv´n? Jojjomensan, å skaka rumpa- rejält. När det var slut åkte jag stadsbuss för första gången på.. tja.. 100 år el ngt. Smsbiljett? hahahaha, vilken grej. Vi showade lite på Harrys.. men dretmusik deluxe på övervåningen drev oss hemåt långt innan stängning. Tänkte ta bussen hem också.. men det är ju illa när man inte ens hittar en hållplats att stiga på liksom. Det blev taxi. Svindyrt, men en mkt trevlig tur. Kom hem med ett leende på läpparna. WHAT A NIGHT! Gick o la mig å därmed slutade den allra bästa kvällen på såååå länge. (mår skitbra idag, inte bakis, lite trött i kroppen o ont i halsen.. för var så säker att jag skrek o tjoade..Det ska man göra.)

Kommentarer
Postat av: mamma

så underbart!

2010-09-19 @ 19:07:20
Postat av: Anonym

Toppen, det är du värd allra vackraste Sara!

2010-09-19 @ 19:15:18
Postat av: GT

Men hallå du träffade ju din egen GT på Harrys ju!!! O vet du du kanon fin som alltid:)) Kramar

2010-09-19 @ 20:02:44
Postat av: Jessica J

Vilken kanonkväll!! Va härligt!!

2010-09-19 @ 20:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0