Måndag hela dagen

Måndag igen då. Tycker att det bara är måndagar..Idag är det H tur att åka med till sjukan. Jag orkar inte. Dessutom ska jag försöka få till lite skriv/lästid för examensarbetet på en timme el två. Mer tid får jag itne idag. Å jag vägrar att sitta ikväll/inatt bara för att få lite egentid när Flis lagt sig. Måndag hela långa dagen. Magen känns bättre idag alla fall. Fatta att jag har varit helt utslagen HELA helgen. SÅåå jäkla tråkigt o waste of time.. Idag håller jag btw tummarna stenhårt för en person. Lycka till <3 Nej, nu ska jag ringa Vårdcentralen o kräva ett blodprov för min egen del. Misstanke om magkatarr(å i värsta fall magsår finns..) o jag vill verkligen få hjälp med magen nu. Jäkla trött på att ha ständigt ont i magen faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0