Kärlek

Den allra bästa sortes kärlek kommer från människor som älskar dig precis som du är. Familj och vänner- de allra bästa liksom. Idag har jag varit på KAU hela dagen o skrivit skrivit skrivit.. Kl 14-16 var det skrivarstuga å enskild handledning. Gissa om jag var nervös.. Shiiit, sågad vid fotknölarna el tumme upp o bara ok att fortsätta? Fick tummen upp (yej) men jag ska fixa till det språkliga..grammatiken liksom. HATE grammatik.. är så fruktansvärt asdålig på grammatik.. alla fall den svenska. Den engelska upplever jag är lite lättare på ngt underligt sätt.`Fick tom en språknyckel för svensk grammatik av mamma när jag gick i grundskolan.. hjälpte det el? Nooo, hur ska man läsa sånt när man inte fattar vad som står i texten=? Meeen.. det ser bra ut o det är ju skönt. Nu ska jag göra en Sigvard Marjasin o klippa o klistra så allt faller på rätt plats. Det kanske löser sig ändå? När jag kom hem hade jag en riktigt kramsjuk liten tjej omkring mig. Vi lagade middagen ihop och när vi hade ätit satte jag mig för att börja kolla på uppsatsen igen. Det gick i ca 20 min.. sen kom min lilla ängel o hämtade mig i köket med orden.."mamma, jag har längtat efter dig hela dagen..stäng av datorn så kan vi mysa i soffan istället" Jag sparade mitt tillägg o sen stängde jag av o bara var mammi ända tills hon somnade. Det var underbart mys. Vilken fantastisk kvalitetstid med min smulis. Det är kärlek det <3 Imorgon ska Flis, Josefine, Frua och jag ha en frukostdate på Kaviar.. Har ni inte varit där än? GÅ DIIIIIIT DET ÄR BARA BÄST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0