Jämt lite rörigt då eller???

Snälla ngn.. vad blir det? Jag är mitt uppe i (klar överdrift iofs.. men har börjat på kursen alla fall) mitt absolut viktigaste arbete/uppsats nååååågonsin. EXAMENSARBETET.. Holy shiiiiiit säger jag. Vet vad jag ska skriva om: check Vet vart jag ska vända mig om efter litteratur: check Såå vad är problemet? Jo att jag innan ens har börjat skriva sitter mitt i skiten. Nu ska jag å några till få en ny handledare. FÖR TREDJE GÅNGEN.. Jämt lite rörigt KAU.. faktiskt. Men men.. jag har ändå en bra feeling över denna människa också. Brutalt ärlig o rak. ME LIKE. Nu ska jag sätta mig o fila lite på PM som ska vara inne på måndag.. Är nästan färdig.. krävs lite finkorrektur bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0