Gums goes skogsmulle

Möttes upp av Hemvärnet när jag kom till huvudentren på KAU imorse..Kul konversation! En läbbig kille med stor läbbig schäfer gjorde att jag tog en omväg o hamnade självklart mitt framför en kostymnisse (från Hemvärnet). VAD vet du om Hemvärnet? säger han.. Nja.. inte mkt säger jag. ÄR du intresserad av att veta? Neeej säger jag. Han tittar på mig o konstaterar.. Du vet.. vi är inte bara ute o skogen o krälar runt vettu. Ok säger jag.. Sååå är du intresserad? NEJ, säger jag MEN.. jag tycker ni gör ett kanonbra jobb! (klapp på hans axel) Då säger han så här.. Men du vet ju inte VAD vi gör!?!?! Ehhh oki säger jag o går snabbt in i KAUs bekanta lokaler. Saris goes skogmulle? Med mina grod o ormfobier så skulle jag nog bli en alla tiders smygande hemvärnssoldat.. Tror ni inte det? HIHIHIHI

Kommentarer
Postat av: mamma

dom kanske hade nåra hemliga tillagningstips på groda och orm!?!?

2010-09-09 @ 17:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0