förvirringen fortsätter

Tänk om ngn bara kunde säga.. Så här ska det se ut, det här o det här ska du läsa o analysera. I den här ordningen ska sakerna vara o det du ska tänka på är följande. Men nej.. inget sånt åt mig. Här är det liksom gör så gott du kan, lämna in till handledare o hoppas jatackochmamen...att det går igenom. Jag är frustrerad som fan. Jag vet ju vad jag vill ha fram för svar.. men bara det är en hel vetenskap i sig. Jag kan få svar jag inte vill ha MEN MÅSTE SKRIVA UT DOM ÄNDÅ!?!?! Suck. Note to myself: Forskningsfunderingarna efter examensarbetet.. LÄGG NER!!! Det är inte ens lite kul när arbetet kan dra parareller till att det känns som att gå i rejäl motvind i uppförsbacke. Bläää. Men som den positiva lilla skiten jag är så ler jag vidare o tror, hoppas o ber en bön till Mannen där uppe om att detta faktiskt går vägen. Fick 3½ timmes studietid idag TACK VARE min pappa, bästa Stine och min fina faster Maria. TUUUUSEN TACK. Älskar er, tack för hjälpen. Nu ska jag inte öppna upp ex.arbetet ngt mer idag. Lite helg måste jag unna mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0