förvirrad

Skriker snart rakt ut. Jag är så förvirrad när det gäller mitt skrivande. OK, jag vet vad jag vill ha med för att arbetet ska blir relevant o bra. MEN.. det finns ju ingen forskning på det som jag kan dra nytta av.. Sug på den då.. Fuck. Så går det när man är ambitiös o drivande..o det är ju gôtt när det biter dig i röven om o om igen liksom. Det här är det värsta o bästa jag förmodligen kommer att göra under min universitetstid. OM JAG ÖVERLEVER... Idag ska jag ut o intervjua för min uppsats å världens bästa Anne kommer hit o busar med Flisen så länge.. TAAAAAAAAAAAACK! Så är jag dålig på att uppdatera är det för att jag äter, sover och lever examensarbete just nu. Å Just det.. nästa vecka kör vi kortison o onkovin (göra-ont-medicin) igen då.. 8 veckor sen sist.. Tjohopp i medajongen eller inte. Det suger ngt så kopiöst o det gör mig vansinnigt arg att hon kommer ha en vecka i sorg, smärta och orons tecken. Behöver vi det just nu i detta hära med examensarbetet? Får jag bo hos ngn i en vecka kanske? Nej då.. jag ska inte överge mitt barn. Mitt barn är fortfarande det allra viktigaste för mig. Punkt slut.. Klarar jag inte tidsmarginalen nu så får jag väl göra klart exarbetet efter jag är färdig i januari...(fast hur mkt skulle det inte suga då o inte få ut sitt examensbevis...)

Kommentarer
Postat av: Mari M

Gumman, detta fixar du det vet jag!! Kramkram o tänk va långt du hunnit...jag ska påbörja mitt arbete v. 45...;-))

2010-09-24 @ 12:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0