Biggest loser

Det är så jäkla orättvist att nu när jag verklgien har motivation och intresse för att träna så har jag inga pengar att göra det för. Ok, att ta PW är gratis, att springa är gratis.. men det börjar bli höst ute.. sen vinter o då jävlar är det inte skoj o vara ute o flåsa i iskall luft. Jag sitter o tittar på Biggest Loser Sverige.. Ok, jag är inte världens tjockaste person.. MEN jag har ett sjukt förhållande till sötsaker o god mat. Det är gott. För gott. Tittar på hur deltagarna sliter röven av sig med styrketräning o konditionsträning. De har lite mer än mig att tappa.. men tanken bakom är ändå densamma. Ändra livsstil. Kolhydrat in o kolhydrat ut. Jag har verkligen motivationen, känslan o viljan denna gången.. fan att en sån där skitsak som pengar ska sätta käppar i hjulet. Så vad skulle jag vilja ha?? Ett träningskort på Friskis o Svettis har jag hört funkar fint..Vill ha vill ha.. å då är det bäst o börja spara då. Jag vill också bli en biggest loser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0