Musiklek

Felicia älskar musikleken. Jag tycker det är ashäftigt att hon får energi till tusen och bara njuter av att faktiskt få vara med andra barn om än bara för en liten stund. Det är Flis o 5 pojkar. Samtidigt som hennes musiklek är det pyttedans i lokalen brevid och det är bara små söta flickor i rosa gymnastikdräkter, kjolar och ballerinaskor. Min flicka bryr sig inte om att de andra har på sig allt det där. Hon bryr sig inte om att hon är ensam tjej i sin grupp. Hon struntar fullkomligt i att barnen säger HAN iställer för hon till henne för vet ni varför? Hon njuter av att få vara ett barn i en grupp med andra barn som har en otroligt kul stund tillsammans. FATTA.. el nej.. det kan ni inte. Men bara så ni vet.. det värmer ett fruset mammahjärta. Imorgon ska vi till dagis på fm. Det är kortdags. Å förhoppningsvis hinner barnen med lite utelek också :) Flis var så uppspelt när hon skulle lägga sig så hon visst knappt ut el in.. ÄNTLIGEN får jag träffa mina kompisar igen mamma..då rullade det en liten tår ner för min kind..Älskade lilla Flisfis. Min underbara STARKA prinsessa.. där har ni den som är stark i vår familj. Hon har fått utstå så fruktansvärd behandling och integritetsövergrepp så ni har ingen aning om vilket helvete det faktiskt är... Men hon gör som läkarna säger.. bara för att hon är världens bästa och goaste lilla tjej.. O hon är min <3

Kommentarer
Postat av: Jessica J

Kärlek....

2010-10-06 @ 22:40:15
Postat av: Josefin

vilken livsglädje hon har tösen. Det bara strålar om henne! :) <3

2010-10-06 @ 23:49:55
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0