Monstermedicin

Är på 12:an hos Flis. Monsterbehandling igen då. 7,30 var vi här imorse. 8,30 rullade hon ner till op. 8,45 gick H in med henne på armen till opsalen. 8,50 kom han ut.. själv med hennes goskudde i handen. Det hugger i mammahjärtat att lämna henne därinne.. alldeles själv..Det är en lång timme innan dom ringer från uppvak o säger att vi ska komma ner. 1½ timme senare vaknar hon till tillräckligt mkt för att få åka upp till 12:an igen. Hon är trött o sliten. Min lilla smulis. Nere på op får hon medicin i ryggmärgen. Kl 12 satte ssk på monstermedicinen som ska rulla på ett dygn. Fy fan. Det mina ögon sett och det vi upplevt under 1 års tid är inte rättvist. Inga barn borde få utsättas för någon sorts orättvisa el sjukdom. Det borde räcka att bli vuxen. Att vara vuxen suger så stenhårt många ggr. Imorgon väntar ett stick i fingret för Flis. Obeskrivlig ångest o oro inför det faktiskt. Usch. Jag har ingen ork, ingen energi eller lust till ngt idag. Luften går ut sånnahära dagar. Bläää. Henrik ska sova första natten, Jag ska hem o plugga uppsatser inför seminariet på fredag. Flis ligger o sover så gott nu. Smärtstillad o lugn. Hon kämpar för livet min lilla smulis.. det jag som allra minst kan göra för henne är att kämpa lika hårt som hon gör. Älskade lilla Flis.. Min fina lilla prinsessa <3

Kommentarer
Postat av: Mari M

Hoppas nu att detta är sista gången med denna monstermedicin...Ja livet är oerhört tufft för denna lilla flicka, hon har tur som har dig o H som kämpar denna kamp tillsammans med henne...Vi är också många som kämpar med er tre o ber för er...Kramis min vän!

2010-10-25 @ 15:05:07
Postat av: Mia

Jag hoppas att det är sista gången ni utsätts för detta. Inget litet barn ska behöva gå igenom det Felicia går igenom nu. Det är nära till tårar hela tiden när jag läser hur verkligheten ser ut för er. Jag tror att de flesta barn föds med de föräldrar de behöver så även F. Vi håller tummarna här hos oss för att det blir bättre nu framåt utan monstermedicin.

2010-10-25 @ 18:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0