Men lägg av nu va..

Funderar på om jag har pajjat en spegel el ngt. Imorse vaknade jag en såndära panikkänsla.. MÅSTE KISSA NUUUUUU!!! Ojojoj. Sprang in på toa o sen snabba steg till varma sängen igen. Glömde huxflux att jag hade en resväska vid sängen.. å drar givetsvis i lilltånis i kanten på väskan. AAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJ. Men skitsamma jag vill sova en stund till. Tånis pulserade o värkte järnet. När jag gick upp ca 1 timme senare så var det en lätt sönderslagen tånis som väckte min uppsyn. Tånageln har spruckit.. Å gissa hur ont det gör på en skala? Gissa hur mkt det blöder om man bara nuddar vid den?? Fuckfuckfuck. Min underbara goda tur bara fortsätter att strömma in. Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0