Lycka

Lycka är att se sitt barn glad. Lycka är att se sitt barn leka med andra barn. Ett fruset ledset mammahjärta fick upp värmen idag. Världens bästa förskola öppnar famnen o gör allt för att Flis tillbakagång ska funka så bra som möjligt. Flis frågade mig i bilen på vägen hem.. Mamma, vad tycker du var roligast idag? Jag säger...Att se dig leka....Tänk på det. Att se sina barn pigga o glada är ingen rättighet vi har..SÅ mkt oväntade saker kan hända hursomhelst o närsomhelst. Stanna upp en stund o titta på barn som leker. Det är fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sara! Det låter härligt! jag har valt efter mina vfu veckor nu att skriva om just barnens lek i mitt examensarbete för det är så mycket härligt som händer i just leken!Va kul att höra att Flis är på väg tillbaka till Förskolan! Har kikat in på din blogg i blnad o följer din vardag och din kamp mot den hemska sjukdomen som drabbat er och jag tänker på er mycket och hoppas hoppas flis blir bättre och bättre nu och att ni slipper sjukhus, smärta och monstermediciener! Du verkar ha kämpat på bra med ex-arbetet! Hoppas det går bra för dig! snart är det dags för din slutpraktik! Härligt! Hör av dig om du vill låna böcker till kursen specialped.Ha det så gott det bara går! styrkekramar //Frida

2010-10-21 @ 17:22:14
Postat av: Mia

Jag försöker att verkligen ta vara på de små stunderna sedan ni drabbades eftersom jag nu vet att allting kan förändras på en sekund om man har otur i livets lotteri. Roligt att Felicia nu är på väg tillbaka till förskolan i sin egen takt.

2010-10-21 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0