Kaktus, Brillor o hemgång

Red på Kaktus igår. Hon hade bestämt sig för att bocka så mkt hon bara kunde. Jag satt kvar, men jävla skit vilket träningsvärk jag har i ben o mage idag. (Lite gött iofs) Natten var mindre skoj. Jag var uppe med Flis för kisseri varannan timme från 23,50 till tja.. 06 när damen tyckte att det var dags att vakna för dagen. Tjo sa mamman!! ( Läs.. låååååt mig soooooova en liiiiiiiiiiiten stund till snäääääääääälla Flis..)Under natten ska det mätas kiss. Både ml o ph-värde. För detta krävs 2 saker. En miniräknare (är urusel som ni vet på matte) o glasögon. Eller tre saker behövs. En samarbetsvillig Flis också. Flis gillar inte nattkisseriet. Hon är så vansinnigt arg o fäktar o slåss innan hon fattar vad som är på g. Mina brills fick sig en omgång o flög genom rummet. NICE. El inte. Nu är det vänstra glaset på väg ut genom bågen. Fuckfuckfuck. Måste till optikern imorgon. Ringde optikern förrut o förvarande. Fick inge roligt svar. Blir förmodligen av med brillorna H-E-L-A helgen. Vad det innebär i korttext är 2 saker. 1: ingen Gbg-resa för att 2: MIGRÄÄÄÄÄN. MÅste ha mina brills.. klarar mig inte utan liksom. Fuckfuckfuck. Fuck. Monstermedicinen släppte taget om lilla Flis redan vid lunch idag. Hemgång runt 16.30. Riktigt skönt. Sova stenhårt i min egen säng inatt?? HELL YEAH!!!!! Nu ska jag fortsätta förbereda oppositionen på fredag. Vill bara ha det gjort.. TYP NU! Over and out. Uppföljning om brills o clowner kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mari M

Åh, hoppas det löser sig med brillorna...Jag vill bara berätta att jag träffat flis farmor idag, jag var o jobbade som vikarie på andra avd. Jag är med i vikarie-poolen o de får ringa mig även för fritids o förskola så jag blev inringd o tillbringade dagen med många små goa barn! I morrn ska jag till Tuggeliten F-3 så det ska bli roligt! Kramis o må bäst!!

2010-10-27 @ 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0