Jag gjorde det!

Konflikträdda jag fixade det!! Vår kritik togs väl hand om o helt plötsligt bara så där(ironi) blir man prioterad o måste ha ett samtal med DIREKT! Nästa vecka blir det ett större samtal o det känns faktiskt bra. De förstod vad jag menade o tog åt sig. Jag är stolt, jag hatar skitsnack o den som kritik bör få ska konstruktiv kritik ha. Så det så. Det gick bra alltså, även om det kändes fruktansvärt jobbigt att gå på, med tanke på att jag itne gillar jobbiga samtal. Detta är del 1..nästa vecka kommer väl del 2 om detta...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är duktigt Sara, stå på er! Kram

2010-10-04 @ 16:09:08
Postat av: Mari M

Duktigt o stå på er som sagt! Ni är det centrala, ni är de som personalen är där för, så ni har rätt att bli bra bemötta! Kramkram!!

2010-10-04 @ 19:20:03
Postat av: mamma

2010-10-04 @ 20:45:36
Postat av: mamma

du ärinte konflikträdd,absolut inte! du är en liten, nä, stor stridis! du strider för ditt barn och i framtiden andras! hurra för vad du gör! jag är stolt över dig!

2010-10-04 @ 20:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0