Efter söndag kommer måndag.. Jag gillar inte måndagar :(

Det här är min senaste status på fejjan. Måndagar är väl ok i sig, MEN sen en fruktansvärt lång tid tillbaks är måndagar kopplade till sjukhusbesök för vår del. Har tröttnat, gillar inte längre. Imorgon ska jag dessutom göra det jag hatar mest i hela världen. VAD? jo ge min in i en ev konflikt. Tjoföljt. Men, det här är värt allt ALLT i hela världen. Det gäller Flisen, bemötande på sjukhuset och att jag är fruktansvärt less på att de beter sig så otrevligt o uppstressat hela tiden. Ja, det är otrevligt o jag är less. O av erfarenhet så blir det aldrig bättre av att klaga.. så.. nu gummistövlars ska jag ge mig in i getingboet o röra om. Jag har skrivit "hjälp oss att bli bättre" lapp o ska lämna den till avdelningschefen. Återkommer om uppdatering.. Detta kan bli grejer det. Håll i hatten. Dagens bästa är att KORTISONHELVETET o GÖRA-ONTMEDICINEN har släpp sina käftar om mitt barn för den här gången, nu är hon sitt underbara spralliga själv igen. Imorgon börjar jag med VV-PEH (Viktväktarna på egen hand) igen. Har saknat mina promenader, det ska jag ta igen. Vågar man sig ut till Kilene nu? Har grodor, ormar o annat skit gömt sig nu måntro=? Snyggmammi here i come ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0