Date med vårdcentralen då

Har ett envist sår som vägrar läka. Det gör ont som grisen o sitter helt jävla olägligt till i ljumskenarea så att säga. Har tröttnat på min självmedicinering o omplåstring. Nu överlåter jag det till proffsen. Vårdcentralen imorgon here i come. Å ja just det. Jag har ju inte ätit bröd på 2 veckor typ o min mage mår alla tiders. GLUTEN??? Snälla nej. Tog ett glutenprov för typ ett år sen, men det var inget utslag på det då. Imorgon ska jag ta ett uppföljningsprov på gluten för att se hur maggen mår i dagsläget. Äter numera rågflingegröt på morgonkvisten o det är bara mumma. Klarar mig oförskämt bra utan bröd. Å efter 2 veckor utan (så gott som) smakar allt bröd bara deg o lämnar en underlig eftersmak. I´m avbrödifierad!! Det är självdisciplin som heter duga anser jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0